søndag den 9. marts 2014

Nye futter

Det er ikke nemt når dagplejebørnene næsten alle går i kedelige Milton futter! Nøj hvor får jeg tit de forkerte futsko med hjem i farten eller så render han bare rundt i de forkert i dagplejen.
Jeg har tidligere syet et par til ham og bortset fra sålerne var de et hit! Så jeg måtte i gang...

Jeg fik syet et par til ham for nogle uger siden, de er noget farverige men der findes helt sikkert ikke nogen magen til!



De er syet i bomuld og med isoli som foer. Imellem er der et lag pladevat. Sålen er denne gang noget tykt filt. Under bunden har jeg lavet små gummidutter og for at man ikke skal være i tvivl om hvilken fod der skal i hvilken sko, har jeg lavet bogstaver under sålen.
Skoene er blevet flittigt brugt siden og der ser ud til at min løsning til sålen fungerer som jeg havde håbet.

Jeg må i gang med at sy nogle flere!


3 kommentarer:

  1. De er virkelig smarte - Og du har ret, det er primært Melton sutsko alt sammen (sagde dagplejemoren)...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha... så er det ikke kun i min dagpleje der er ensformige hjemmefutter :-)

      Slet
  2. Holder gummidutterne til en tur i vaskemaskinen.

    SvarSlet