mandag den 23. december 2013

Origami juletræer DIY

Så er det i morgen - den store dag - juleaften :-)
Jeg er jo absolut ikke den eneste der glæder mig til der står den 24. i kalenderen og selvom jeg prøver at kontrollere mig, så glæder jeg mig som et lille barn! Det kan ikke ses, men det kan mærkes helt inde i maven! Jeg eeeelsker den stemning der opstår, hyggen og den lækre mad. Efter jeg er blevet mor, er dagen endnu større, da det nu er min opgave at gøre julen lige så fortryllende for min søn, som den har været for mig i min barndom.
Jeg glæder mig mindst lige så meget til dagene efter juleaften, hvor der skal hygges, slappes af, spises god mad og tilbringes tid i selskab med dem jeg elsker!

Mens jeg venter på det bliver tid dertil, har jeg bl.a. lavet disse små juletræer foldet i papir:


De er virkelig nemme at lave og de tager ingen tid, så det er bare med at komme i gang!
Instruktionerne til hvordan de laves findes lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar