torsdag den 12. december 2013

Mød Frk. Kanin

 
Min kære venindes datter, blev for kort tid siden døbt og i den anledning skulle hun jo have en gave.
Jeg havde svært ved at finde på det helt rigtige til hende og egentlig ville jeg gerne det skulle være en hjemmelavet personlig ting.
Jeg ved ikke hvorfra, men pludselig kom denne kanin til mig i mit hoved og så måtte jeg jo i gang.
Syntes selv hun er blevet ret så yndig!
Hun er syet af alm hvid fleece med lyserødt bomuld inde i ørene. Øjne og næse er af sort filt og så har hun fået en lille hale af teddystof. En lille gulerod af filt har hun også fået med på sin vej...
Nederdelen er syet af en rest jeg havde liggende som jeg syntes er super fin.
 
 

 
 
 
Min søn, som ellers ikke er så imponeret over tøjdyr, var helt vild med hende! I skulle have set hans ansigt da jeg gav den til den nye ejer...
Det var en trist lille mand og det kan vi jo ikke have, så mon ikke der ligger en Hr. kanin under juletræet til ham?

4 kommentarer:

  1. Hvor er den sød - Godt du også får lvet en til sønnen ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen, Hr. kanin er laver og klar til at kommer under træet :-)

      Slet
  2. Jeg ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul, glæder mig til at følge mere med i det nye år
    :-)
    De bedste julehilsner fra Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Sabrine og i lige måde :-)

      Slet