søndag den 10. november 2013

En klassiker... igen igen

Så har jeg igen haft en vest på pindene til Morgan. Den er strikket af noget billigt uldgarn fra Netto i en kraftig kvalitet, så denne gang måtte den på en pind 6.
Farven er en fin støvet grøn med en smule farveveksling som giver lidt dybde i garnet.
Knapperne blev denne gang nogle små får som jeg desværre ikke kan huske hvor jeg har købt.
Det er ikke meget jeg har postet i forbindelse med "Baby month" men i forhold til at sy tager det jo noget længere tid når det er med strikkepindene ;-)
Syntes den er blevet rigtig fin og der er heldigvis plads til at han kan vokse i den hele vinteren. Opskriften er som tidligere fra Farmorfabrikken.


 

 
 
Den lille model i fuld fart, det var meget svært at fange et billede!


Morgan var selv med til at vælge knapperne - eller dvs. det ville han vist gerne...


Håber jeg kan finde tid til min symaskine så jeg kan få lidt mere at bidrage med, men mon ikke det kan lykkes...

2 kommentarer:

  1. Det er en vildt lækker vest - farven er så flot!...

    Og man laver jo så meget som man nu kan nå... Størstedelen af de ting jeg viser frem blev lavet inden november måned, jeg gemte bare indlæggene til nu...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Karen Elisabeth :-) Det var ikke meget jeg nåede, men lidt blev det da til

      Slet