søndag den 1. september 2013

Jeg er ikke gået helt i stå

Energi har der ikke været meget af på det sidste, måske det tog lidt tid før det ramte mig at jeg igen var på arbejde efter min barsel, måske det skyldtes min kæreste var arbejdsløs (han har lige fået job, juhuuu) og tingene derved var lidt pressede, måske min krop kan mærke efteråret er på vej, måske tankerne om jeg snart er 30 år og kun er kontorelev går mig på, måske er det fordi jeg har trådt i vande med hestene de sidste mange år, måske er det fordi mit hoved knager og brager med ønsker og urealistiske drømme for mit liv....? Jeg ved det ikke helt, men jeg håber jeg er på vej tilbage til mig selv, for det har været hårdt!
Nå, men der er ikke kun skidt, lidt krea har jeg fået lavet, men har ikke kunne vise jer det, da det er til min venindes lille nyfødte datter som jeg skal møde på tirsdag og jeg glææææder mig! I må vente lidt endnu :-)
Jeg har været ude at shoppe krea til de regnvejrsdage vi har i sigte, projekterne er mange, men hvor skal jeg starte? Mon ikke det bliver noget til Morgan?

2 kommentarer:

  1. Kære Linda
    Somme tider går man bare lidt i stå og ja det kan være så mange ting...
    Jeg håber du får lavet nogen lækre ting ud af alt det fede du har købt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Binemor - jeg håber også jeg kan komme lidt op i gear :-)

      Slet