fredag den 6. september 2013

Hvad barselsgaverne gemte på...

 
I tirsdags var jeg på barselsbesøg hos den fineste lille pige, pyhh altså... min æggestokke dansede nærmest can-can... Hun var da bare for kær, og hvor havde jeg glædet mig til endelig at møde hende  og til at give hende mine gaver.
Alle hjemmelavet (bortset fra posen med M&M peanuts til den nye mutti)
 
 
 
Den første pakke gemte på denne lille kjole. Det er første gang jeg prøver mønstret og det bliver ikke sidste gang, det var et ret hurtigt projekt og så er de bare for søde! Stoffet havde jeg liggende og er fra Stof og Stil.
Manillamærket syntes jeg selv er en fin detalje, de er købt i Søstrene Grene sammen med stemplet.
 

 
 
Den næste pakke gemte på en lille stjerne rangle. Mønstret har jeg fundet hos HvadBierTænker.
Jeg broderede øjne og mund samt små filtkinder på den ene side, og den anden side lavede jeg stribet i sort/hvid da kontraster jo er det første de små øjne ser. Inden i er der en lille rasleboks
 

 
Den sidste pakke gemte på en hæklet giraf i vandmelons striber (ja, det var det eneste jeg kunne tænke på når jeg sad med den.)
Mønstret har jeg fundet lige her og en oversættelse her - så bliver det da ikke nemmere!
 

 
 
Så håber jeg bare bedte pigen bliver lige så glad for tingene som mutti blev :-)


 

 

2 kommentarer:

  1. Hej Linda
    Tak for din kommentar på opskriften med stjerner. Det er så dejligt at få lov at se dem i andre udgaver. Virkelig fint med kontrasterne!
    Jeg har lånt dine billeder og linket til dig - håber, det er ok:)

    God dag
    */Cecilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Cecilie. Det er selvfølgelig mere end ok, glædes over at du kan lide min version :-D

      Slet