tirsdag den 3. september 2013

Endnu en body

Jeg håber ikke i er blevet trætte af at se på bodyer, for endnu en har jeg fået syet til Morgan.
Stoffet har ligget længe, da jeg faktisk var lidt i tvivl om hvor drenget jeg lige syntes det var... men rødt er da for alle right?
 
Nå men printet er jo top nuttet med motiver fra Hans og Grethe og med bolchestribede ærmer syntes jeg den er blevet super fin på den perfekte barnlige måde.
 
Jeg er godt tilfreds - men som det ses hænger kraven noget. Det var noget rødt stof jeg har købt på nettet, det er hverken rib eller jersey... måske interlock? Det giver sig i hvert fald ikke særlig meget, så tænkte den ikke skulle være så kort som jeg plejer at lave den... men ak, den blev jo alt for løs.
Ærligt? Så giiiider jeg ikke til at trevle op ;-)
Så tror den forbliver sådan her...
Farverne snyder på det første billede, det blev taget med min mobil sent i går aftes - farverne er mere som det nederste (hvor man kan se den sagtens kan klæde en lille dreng)
 
Stoffet har jeg købt hos Malika og Rosa hvor det stadig er på tilbud, se bare her
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar