søndag den 4. august 2013

Jersey kjole til mig...

Det er lææænge siden jeg har syet noget til mig selv og de gange jeg har vovet mig ud i det, har jeg som regel endt med at smide det ud da jeg bare aldrig bliver tilfreds... men denne gang tror jeg at jeg kom i mål!

Jeg har syet en kjole i det lækreste jersey fra Malika og Rosa, jeg havde længe haft kig på printet så da det kom på bud slog jeg endelig til (pssst - der er stadig 20% på printet)

Jeg havde ikke noget mønster at gå ud fra, så lavede selv et mønster til overdelen ud fra en H&M T-shirt som sidder godt på mig og så blev mavestykket og den nederste del lavet på slump - og det gik jo fint :-)



 

Den er sååå dejlig at have på og jeg skal helt sikkert lave flere... dog må næste mål være at fylde den knap så meget ud ;-)

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en kjole du har fået lavet :)
    Du ser jo gudeskøn ud :o)
    Kh Sabrina

    SvarSlet