lørdag den 10. august 2013

Body til Morgan..

I morges blev jeg færdig med  endnu en body til Morgan, jeg skriver i flertal, da jeg har fået syet to andre mens jeg holdt "blog-pause"
Der var stille i huset i morges, manden min sov efter at have tilbragt natten som hjælper på Dannmarks smukkeste festival, Morgan var kommet for tidligt op og sov derfor formiddagslur... hvad med mor? Hun gik i kælderen og nød stilheden og regnens silen...

Det blev til en kortærmet body, stoffet er fra Stof2000 og er top nuttet med uglerne

 
Den næste er også syet af stof fra Stof2000. Syntes det er så fint med en kontrast i ribben, her har jeg valgt en lime grøn til de fine blå nuancer. 

 
Min lille fluefanger....

 
Den sidste er syet af stof fra Stof og Stil og den emmer helt sikkert af retro stemning. 
 
 
 Den fik også positive kommentarer da han havde den på i Ree park - hvor den selvfølgelig var selvskrevet til lejligheden

Mht. til mønster, så laver jeg selv mine mønstre ud fra nogle bodyer han passer godt på tidspunket. Jeg har tidlige brugt Fru Flittigs vejledning, (løvebodyen) men er gået over til at bruge den fra Frk. TURKIS (ugle og hval bodyerne) da jeg syntes måden ribben syes fast på, giver et flottere finish og så er der også en større åbning ved halsen når den er knappet op.





Jeg elsker at sy de her bodyer, når først man har luret hvordan man gør, går det som en leg :-)

1 kommentar:

  1. Hej (: *sms*

    Kan godt være at du nu tænker åååh nej har hun nu tænkt sig at skrive en sperm mail rundt på forskellige blogger nej er det ikke jeg ville bare fortælle dig personligt at jeg nu har fået egne domæn og det er der frem over du skal skrive til mig jeg håber at du vil gå forbi min blog skrive en dejlig hilsen i min gæstebog så vil jeg blive glad (:

    Men skal lige siges jeg er igang med at opdater bloggen og endnu ikke er færdig med den endnu (:

    www.dytbat.dk

    Mnage knuser fra Lise

    SvarSlet