lørdag den 20. juli 2013

Så kom vi på cykel

Jeg har faktisk ikke cyklet i nogle år - og har heller ikke haft behovet. Men som med så meget andet har det også forandret sig efter Morgan kon til. Jeg vil gerne han bliver en aktiv dreng, for hvem motion er naturligt og ikke kun en del af skoleskemaet... og da min kæreste er blevet rigtig glad for at køre MTB i skoven, så var det oplagt at sønnike og jeg også kom på cykel (tror jeg på forhånd kan skyde en hvid pil efter familietur på hesteryg)
 
Ret impulsivt endte vi nede hos den lokale cykelbiks med bilen og cyklerne pakket til en skovtur, og inden længe var min cykel udstyret med en Römer cykelstol og en hjelm til det lille hoved.
 
 
Fra start var Morgan bare med på ideen og nød turen til fulde. Jeg har nu heller ikke været i tvivl om det ville passe ham, da han altid har været glad for at være i bevægelse.
 

 
 
 
11 km. senere var vi tilbage ved bilen og vores medbragte madkurv. Det var bare konge hyggeligt og jeg glæder mig allerede til næste gang vores lille familie skal på tur - dog skal min popo lige komme sig (av av av)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar