fredag den 5. juli 2013

I'm back!

Jeg vil i hvert fald forsøge - for hvor har her været larmende stille!
Jeg begyndte tilbage på job i  maj og derefter tog den ene dag bare den anden... jeg har være træt, brugt og alt min ledige tid er ubeskåret gået til Morgan. Det har været SÅ hårdt at skulle undvære ham hele dagen, men man vænner sig nu alligevel til det.. og at han er havnet hos nogle fantastiske dagplejeforældre gør helt sikkert hverdagen nemmere. Han elsker at være der og jeg er 100% tryg ved dem og ved jeg ikke kunne finde et bedre sted til ham.

Han er jo blevet en stor dreng og har rundet det hele første år! Damn hvor tiden flyver!

Til den store dag havde jeg fat i hæklenålen og nåede lige i sidste time at blive færdig med den store krammeugle fra Hjerte garn


Jeg har fulgt opskriften, bortset fra næsen som oprindeligt er helt flad. Syntes nu det blev lidt kedeligt, så lavede den sådan at der kom fyld i. Fjerne har jeg heller ikke syet fast som skrevet, da jeg syntes det er lidt hyggeligt at han kan pille og nuldre dem...

Og fint skulle det være - men ikke om drengen viser den interesse overhovedet! Mor er lidt skuffet.... men håber da at han en dag vil få glæde af den, da den trods alt tog sin tid at lave.

2 kommentarer:

  1. Ihh velkommen tilbage! Det er jeg sikker på at vi er nggle der er glade for ;) Jeg er lige startet på at læse din blog for nogle dage siden og da jeg kom til det sidste indlæg (det der sluttede i april) havde jeg bare sådan en : ej æv er hun stoppet med at blogge følelse :D Din blog er så inspirerende og hyggelig, så jeg ser frem til flere indlæg, men jeg kender godt det der med tiden, det hele skal jo gerne hænge sammen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Wauw en dejlig kommentar at komme tilbage til :-D det varmer mig at nogen kan finde den samme glæde i min blog, som jeg finder hos alle jer andre. Jeg vil gøre mit til at holde mig selv i ilden igen - og så vil jeg skynde mig at kigge forbi troldehulen...

      Slet