mandag den 8. juli 2013

Grønne fingre?

Mon grønne fingre kommer med alderen? Jeg håber det, da jeg har brugt en mindre formue på mit nye og eneste staudebed i haven. Syntes det var lille ig overskueligt indtil jeg skulle ud og købe planter - så viste det sig at have noget af en størrelse alligevel!

Jeg elsker at der endelig er kommet farver i haven og masser af dem. Jeg har ikke købt i farvetema som ellers er populært men efter "jeg syntes denne blomst er smuk og jeg vil have alle farver" princippet.
Glæder mig til bedet står i fuld flor hen over sommeren.

Som et lille forsøg har jeg downloadet blogger til min mobil i et forsøg på at få blogget mere, er spændt på hvordan det fungerer i praksis, har læst delte erfaringer.

Håber i nyder det fantastiske sommervejr, det gør vi :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar