tirsdag den 16. juli 2013

Endnu en vest

Jeg har endnu engang haft en vest på pinden, denne gang strikket godt ud i tiden så den kan passe ham til vinter. Jeg elsker vest til de små når det er koldt så deres maver forbliver dejlig varme :-)

Denne gang har jeg strikket i en blanding af bomuld og merinould fra Gepard garn. Det var det garn jeg oprindelig købte til Farmorfabrikkens hættetrøje.

Jeg er godt tilfreds med resultatet, syntes det er super fint med de små snoninger samlignet med den originale babyvest - som man dog aldrig går fejl af. Jeg må vente spændt på se den på vores lille dreng
 
Opskriften på vesten finder du lige her hos HvadBierTænker 

6 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin.. Hvor kommer opskriften fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Carina :-) jeg har opdateret indlægget med link til hvor opskriften findes. Den er fra HvadBierTaenker :-)

      Slet
  2. Den er godt nok fin! Skønt mønster med de snoninger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Ja, det er super yndigt både til pige og dreng :-)

      Slet
  3. Hvor er den blevet fin! Tak fordi du linkede til den:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig! - og jeg er glad for du deler den med os andre :-)

      Slet