lørdag den 20. april 2013

Tæppe status

 
Har i lige set det over lækre tæppe Jeanette bag Lutter Idyl har hæklet? Hvis ikke så kig lige her
Man kan jo ikke andet end blive dybt inspireret til et tæppe i firkanter... ihhh... måske et til Morgans barnevogn? Drømmer...

Nå, men jeg har jo gang i et tæppe i forvejen og det må nu være på tide med en status - jeg er nemlig 1/4 færdig ;-)
 



Tæppet måler nu 200 x 61 cm, det er min plan det skal være lige langt som bredt, men lad og se om jeg giver op inden. Den modige (eller dumme) kunne finde på at regne ud hvor mange masker der er hæklet... jeg ved ikke hvilket jeg er, men ca. 26.650 stangmasker har været igennem nålen og jeg tør slet ikke tænke på alle de masker jeg mangler... men jeg hygger mig med det og elsker at have et arbejde liggende som man altid kan springe på uden de store tanker bag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar