fredag den 12. april 2013

Min første bluse og et stoftip

Jeg har lige i dag afleveret min overlocker hos Symaskine Dotoren :-( Øv altså! Havde godt lagt mærke til den lugtede lidt brændt når jeg brugte den, men tænke den bare trænge til at blive renset godt og grundigt for fnuller. Men nej, da jeg sad i går og arbejde lagde jeg mærke til en knitrende lyd hver gang jeg trådte på pedalet... det varede heller ikke længe før den sagde fra og så var der ikke mere liv i den. Håber det bliver en lille operation...
Nå men, inden min overlocker gik i stykker kom der min første bluse ud af maskinen. Stoffet er fundet i Stof og Stil til fornuftige penge.
Der er nu ikke noget særligt ved den - men vellykket blev den, så mon ikke der kommer flere :-)



Psssst.... se lige det søde stof Jysk har for tiden (det er det øverste) og til en pris på 70 kr (på bud, ellers 79,95 kr.) for 5 meter er det til at være med! Det nederste fandt jeg som en rest hos den lokale til 60 kr for lidt over en meter, ikke dårligt!
Synes de begge er super søde og måske de skal bruges til lidt puder til Morgans værelse... måske sommerbukser?
 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar