torsdag den 21. marts 2013

Søger test hæklere

Uha, jeg har gang i ting og sager!

Jeg har simpelthen besluttet mig for, at få fældet alle de ideer jeg har til hæklet legetøj ned på papir, så andre også kan få glæde af dem. Optimistisk - ja, realistisk..... - ja? Det tror jeg!

Den første kom godt på vej i går, da lille Morgan sov en stor del af dagen med 39,5 i feber, stakkels lille mand. Puha han var sløj. Han har stadig feber i dag, men vi holder den heldigvis lige under de 39, så det går den rigtige vej.



MEN - en ting er at jeg kan hækle efter det jeg har fældet ned, en anden ting er om andre kan? :-)
Derfor søger jeg 2-3 søde hæklende kvinder (mænd har selvfølgelig også samme mulighed, sådan skal det heller ikke være) der kunne tænke sig at prøve mine opskrifter af.
Jeg kan ikke tilbyde noget for det, andet end min taknemmelighed og opskriften til privat forbrug (det er selvfølgelig klart, at opskriften ikke må sælges, ej heller produktet)

Nogen der kunne have lyst?  Jeg kunne godt tænke mig nogen der er øvet, men også nogen med knap så meget erfaring, så jeg får prøvet opskriften af i begge ender af erfaringsskalaen.

Jeg har brug for, at i giver mig feed back på fejl i opskriften, når jeg gør mig uforståelig og om tingene bare ikke dur, eller om de gør.
Jeg vil også gerne se et billede af det færdige produkt, så jeg kan vurdere hvordan det endte ud, i forhold til hvad jeg selv får ud af opskriften.

Det er klart at du kun "binder" dig til denne ene opskrift, men skulle du få lyst til at springe på flere når de kommer, er det bare dejligt

Hvis du kunne have lyst, så læg en kommentar hvor du kort beskriver din hæklerfaring, en e-mail adresse og så hører du fra mig hvis det bliver dig.

3 kommentarer:

  1. Melder mig meget gerne som test hækler 😁😁

    SvarSlet
  2. Har stor hækleerfaring og hækler både tøj, tæpper og meget legetøj.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er desværre ikke aktuelt mere, men tak for at du meldte dig :-)

      Slet