fredag den 1. marts 2013

Jeg er stolt...

... for det må man gerne være ik'?

Jeg har syet mit første par bukser med indvendige lommer og foer - det er måske ikke den store videnskab, men for en selvlært syerske som jeg, er jeg altså stolt. Jeg kunne ikke have gjort det uden Annas udførlige DIY!

Syntes det er blevet så fint og ser jo helt professionelt ud.


De er måske blevet en smugle spraglet grundet alle de små stjerner, men syntes godt det kan gå med en helt enkel body til og det at jeg har lavet indersiden af lommerne ensfarvet, er også med til at tone det lidt ned.
Nu de er færdige kunne jeg godt have ønsket et par ensfarvede sorte lommer bag på, men det må blive næste gang...




Jeg skal helt sikkert have købt noget mere stof så skufferne kan blive fyldt godt op med bukser :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare flotte :-)
    God fredag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sabrina og en god weekend til dig :-)

      Slet
  2. Aww, sweet! Pretty trousers and a beautiful little model! xo

    SvarSlet