fredag den 15. marts 2013

En ny hverdag

Min barsel er enden nær og jeg er bare slet slet ikke klar til at slippe min lille dreng, han er jo bare stadig en baby :-/ -ik´?
Jeg er ved at være træt af at høre på folks "det skal nok gå" for det ved jeg godt det skal, men det gør det ikke nemmere for mig at skulle slippe mit barn! Nu har han været ved min side i 19 mdr hvis man tæller graviditeten med og så skal jeg pludselig være væk fra ham en hel dag! - 5 dage i træk!

Det er da helt forkert... det positive er at han helt sikkert er klar til nye udfordringer og jeg glæder mig til at se ham folde sig ud blandt de andre børn, danne venskaber og blive mere selvstændig, ingen tvivl om det.
Det er mig der ikke er klar... jeg er et menneske der trives med kontrol, og den må jeg lære at leve med ikke længere at besidde. (og hvornår har man i det hele taget fuld kontrol når man har børn?)

Jeg vil nyde den sidste tid med ham, forsøge at bremse min angstligende tilstand over at give slip og glædes over en stille og rolig indkøring i en helt fantastik dagpleje som helt sikkert gør det hele lige en smule nemmere :-)

Vores lille dreng er i dag 10 mdr:


... og sikke han udvikler sig! Syntes kun det er uger siden han lige havde lært at møve sig rundt, men nu kravler han med imponerende fart over det hele, rejser sig op og står hvor han nu kan nå.

Ak ja, tiden flyver....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar