søndag den 3. februar 2013

Når kreativiteten går galt...

Jeg her jo set alle de her små søde elefanter rundt omkring i blogland og fik lyst til at lave en til Morgan.
Jeg havde ikke noget mønster, men hvor svært kunne det også lige være? Jeg gik i gang med kuglepen, fantasi og billeder til inspiration. Jo, det lignede noget der kunne blive til en elefant....
Selvtilliden var høj - lige indtil jeg fik vendt vrangen ud på hr. elefant og måtte konstatere at han ikke var helt ren af race.
Min kæreste mener der er noget gris i ham, jeg ser noget næsehorn? Men om mor elefanten har været på besøg hos en lokal landmand eller på safari, så blev vi enige om at den da alligevel er meget sød...




Jeg vil helt sikkert arbejde videre med mit mønster og se om ikke jeg kan hive en renracet elefant ud af ærmet ;-)

2 kommentarer: