onsdag den 27. februar 2013

Jeg strikker vest igen igen

Jeg har endnu engang en vest på pindende - det er stadig en klassiker, men denne gang med et tvist og opskriften finder du lige her





Syntes den er yndig med de små snoninger, men hvor er de et være pillearbejde når man som jeg, har en tentens til at strikke for stramt (så kan jeg lære det!)
Jeg strikker med CottonWool fra Gepard garn, en 50/50 blanding af bomuld og extra fin merinould. Det er rigtig dejlig blødt og perfekt til de små. Jeg har gang i en str. 2 år, så er i god tid. Sandheden er, at de her veste holder til flere størrelser grundet de er så fleksible, hvilket er dejligt når man nu ligger en del timer i dem. De to jeg allerede har lavet bruger vi stadig til ham og de har passet ham længe -love it!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar