torsdag den 14. februar 2013

Bogmærke romantik (lille DIY)

Det er jo valentines dag i dag, men det er ikke noget vi gør i her i huset.
Jeg vil hellere min kæreste forkæler mig lige når han har lyst og ikke en fastsat dag af blomsterhandleren ;-)
Jeg kan meget bedre lide at blive impulsivt overrasket, end at man forventer noget, men sådan er vi jo heldigvis forskellige. Så for dem der fejrer dagen, håber jeg i får en dejlig dag i romantikkens tegn.

Det eneste hjerte på min blog i dag, bliver mit lille bogmærke som jeg har lavet


Det er meget simpelt, klippede to hjerter af filt, det er vigtigt at spidsen af hjertet er retvinklet.
Derefter lidt frihåndsbroderi (måske en lille afart af marguritten?) og derefter har jeg syet hjerterne sammen i vinklen og syet pyntesting resten af vejen rundt.

Synets selv det er blevet yndigt på den meget feminine måde, det er faktsik slet ikke min stil, men mon ikke det kan være med til at bløde lidt op på mine krimier?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar