lørdag den 9. februar 2013

Barnevogns pude

Morgan har for længst nået den alder, hvor det ikke længere er sjovt at ligge i barnevognen når man er vågen.
Op og sidde skal man og så er en barnevogns pude altså helt genial.
Et mønster på sådan en sag fandt jeg her hos Savværksvej
Det er virkelig et overskueligt lille projekt og tager ingen tid at sy.

Stoffet var hvad jeg lige havde liggende. Den er lidt sprælsk, men passer jo perfekt til en lille energisk baby dreng

 
 
 
Vi har testet den og den er helt perfekt
 


6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Lise, og tak for en god DIY :-)

      Slet
  2. Hvor er den god!! Meget praktisk tænker jeg, de fandtes ikke da jeg havde brug for dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bare helt super! Den støtter dem bare rigtig fint :-)

      Slet
  3. Hej! Har du opskriften på barnevognspuden liggende - linket virker nemlig ikke mere. :( Kunne rigtig godt tænke mig at sy sådan en pude til min søn. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria. Det har jeg desværre ikke :-/

      Slet