søndag den 17. februar 2013

Artig skrue-hettelue

Sådan en har jeg lige strikket til Morgan, og jeg er vildt begejstret!
Mønstret finder du helt gratis lige her hos Pickles

 

Huen har en rigtig god pasform og så kan  jeg godt lide at den går ned over skuldrene til at give ekstra varme.
På pind 5 er det et hurtigt projekt og som skabt til endelig at få brugt noget af det tykke uldgarn jeg købte i netto for laaang tid siden. Det er super blødt og helt perfekt til projektet. Jeg har til Morgan strikket den i str. 1-2 år. Han er dog kun 9 mdr, og da strikkefastheden passer, vil jeg vove at påstå de er lidt små i størrelsen - uld giver sig jo som bekendt ved brug, så kan da godt være den efter lidt tid i bliver for stor, men det må tiden jo vise.

 
...og så har Morgan jo fået to fine tænder for oven ;-)


1 kommentar:

  1. Årh hvor fin den er. Faldt lige tilfældigt over din blog - melder mig fluks som fast læser :)

    Kh. Jo

    SvarSlet