søndag den 27. januar 2013

I'm back...

Sygdom har slået mig ud den sidste uge, puha en omgang! Heldigvis var hverken søn eller kæreste ramt.
Det hele har stået lidt stille, også det kreative.
Okay, det blev da til en bold til Morgan, og selvfølgelig kom de fine køer også med, som var på de bukser jeg syede til ham:


 
Bolde kan han jo ikke få for mange af, vil du selv i gang har jeg lavet en DIY lige her
 
Jeg er faktisk gået lidt i kreativ stop, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg lige skal i gang med. Jeg har lyst til strik... har tænkt på en trøje til Morgan, men han mangler ikke lige syntes jeg.... en vest... nej, han passer fint de to han har endnu... sy lidt tøj? Han mangler faktisk heller ikke... flere bolde... hmm..
 
En trøje til mig selv måske? Jeg bor stort set i min Sarah Lund når jeg er her hjemme for tiden ;-)
 
Jeg ved det simpelthen ikke... men mens jeg finder ud af det, har jeg heldigvis mit tæppe at arbejde på, og mon ikke det får en ordentlig tur når vi i aften skal se VM med vores håndbolddrenge? Det tror jeg nok :-)
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar