onsdag den 2. januar 2013

Godt nytår!

Så landede vi i 2013. Vi havde en stille aften bare os tre. God mad, hygge og ikke mindst en dejlig 1. januar uden tømmermænd og sorte render under øjnene ;-)

2012 var et fantastisk år for os, da lille Morgan kom til. 2013 bliver et anderledes år, da vi nu kommer til at have en lille dreng i dagpleje, det bliver hårdt for mor og noget af en anden hverdag at komme tilbage til.

Julen har stået på familie, hygge og på bare at være til! Lige hvad vi har trængt til

Jeg er begyndt på mit første "evigheds" projekt - som jeg vil kalde det.
Tidligere var jeg lun på at lave et tæppe i star stitch, men som det er med krea, så kan planen ændre kurs mange gange.

Det endte i stedet for i et tæppe i zig zag mønster, lavet i støvede blå farver:


Tæppet er 240 cm bredt og så må vi se hvor langt det bliver. jeg vil gerne have det rigeligt stort,
så man kan være flere om at nyde tæppets varme på samme tid :-)

Der er 550 masker på en række, så lidt tid tager det altså at komme til den anden side. Jeg var meget i tvivl om farvevalg, men besluttede mig for at holde det lidt neutralt. Det er mange timer og penge i garn der ligger i sådan et tæppe, så ville sikre mig at det ville blive et tæppe, der altid vil kunne passe ind i vores indretning og som ikke trætter øjnene. Tror jeg har fundet det i disse farver :-)

4 kommentarer:

  1. Rigtig flotte dæmpet farver du har valgt.
    Glæder mig til at se det færdig engang :)

    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også godt tilfreds med udtrykket, du kan tro jeg også glæder mig til det er færdigt :-)

      Slet
  2. Smukke farver og IMPONERENDE arbejde!
    Hvem der dog var så tålmodig :).
    GOd weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, mange tak! Nu må vi se om jeg i virkeligheden er så tålmodig som jeg håber på - færdigt bliver det forhåbentligt. Også god weekend til dig :-)

      Slet