søndag den 20. januar 2013

Baby-luffer done

Så blev jeg færdig med mine små luffer - eller det har de nu været et par dage :-)
Jeg er godt tilfreds med resultatet og de blev som jeg havde håbet.

 
De er strikket i 100% uld, håndfarvet og forkælet ;-)
Inden i har jeg forret dem med dejlig blød fleece.

 
 
 
Jeg var faktisk lidt i tvivl om hvordan de skulle pyntes, havde til at starte på broderet små "fnug" på dem, men det virkede ikke rigtig for mig.
 
 
Måske de var for få eller små? Jeg ved det ikke... de blev pillet op, og i stedet broderede jeg nogle store krydssting hele vejen rundt om lufferne, de er kreativitetens charme at man ikke altid ved præcis hvor man er på vej hen.
 


2 kommentarer:

  1. Kan man få en DIY guide!? :D

    SvarSlet
  2. Jeg må lige se om tiden bliver til det, vil ikke love noget, men vil prøve at klemme det ind :-)

    SvarSlet