lørdag den 1. december 2012

Så kom julen nærmere

Så tog vi hul på julemåneden - eeeeelsker jul!
Jeg er startet stille ud. Trip Trap nisserne er kommen frem, dejen til brunkagerne ligger i køleskabet og sørme om ikke jeg fik bundet en krans til døren.
Det er min første og er godt tilfreds (kan dog se jeg skal have rettet lidt på moset øverst til venstre, så det først nu)



Inderst har jeg bundet en krans af halm, derefter er den betrukket med mos fra egen have (vi har så rigeligt at vi kunne sælge af det). Et par grene fra vores benved, lidt kogler fra et træ og vupti! En krans lavet udelukkende af naturens materialer - tilsat lidt ståltråd, bånd og pipfugle.

Den er måske bare vinteragtig og ikke så julet. Men det er okay, så kan den få lov at hænge godt ind i det nye år... syntes det er så hyggeligt!

Morgans pakkekalender er også kommet op...


... for selvom man kun er knap 7 mdr, så skal man da ikke snydes for de ekstra gode traditioner vel?
Selve kalenderen er min fra jeg var lille, motivet er malet på et hør lærred. Syntes det er et rigtig dejligt billede. Drømmen er jo at jeg får broderet kalendere til mine børn, meeen fornemmer det aldrig bliver til noget. Mangler tid tid tid...

Håber i juler :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar