mandag den 10. december 2012

Juletræet med sin pynt...

Så kom årets træ i hus.
 Lørdag var vi af sted med Morgans bedsteforældre som også var på træjagt. De var advaret på forhånd - min kæreste og jeg tager juletræet meget alvorligt og det skal være helt perfekt. Det er meget normalt at vi er den første time om at finde 4-5 træer og så vader vi rundt mellem dem og forsøger at bestemme os. Ja ja... sådan er vi jo forskellige ;-)
Men i år gik det overraskende hurtigt, tror det var det 5 træ vi så på, bum der var det!

Søndag blev det pyntet og nu står det og spreder julehygge i stuen:

 
 
Vi var glade for vi fik hentet det lørdag, for sikke et vejr det blev søndag. Helt perfekt til julehygge hjemme. Jeg fik lavet dej til vaniljekranse og citron/anis småkager - brunkager har jeg bagt.

Alt den lækre sne talte til min mere barnlige side og en snemand blev til:


Senere lægger jeg opskriften på de skønne Biscotti Regina småkager ud...

Pst... husk min Give Away

Ingen kommentarer:

Send en kommentar