fredag den 7. december 2012

Fredags hygge

Manden min er til julefrokost, så jeg er alene hjemme med Morgan, det er vi jo også til hverdag, men det er ikke tit vi har en aften alene. Han ligger nu sødt og sover (kryds fingre for han bliver ved med det, for pyha han vågnede mange gange i nat) og jeg vil nyde stilheden.

Når nu jeg nu skal være alene hjemme, så skal der altså snolder og pepsi til. Jeg har et mål om at give "Sarah Lund" et ordenligt spark med strikkepindene, det skulle jo gerne være sådan jeg kommer i den denne vinter ;-)
Mon ikke jeg kan finde en julefilm frem fra gemmerne?


Det er bare for hyggeligt som der er sne, lige tilpas. Nok til det bliver liggende og så lidt at det ikke er til gene.
Dog skal det siges, at jeg er ude flere gange om dage for at fjerne is på hestenes drikkekar... og Morgan skal da med:

 
Elsker elsker elsker hans basson sovepose med ulddyne i. Det er dejligt, trygt at kunne lægge ham ud i kulden, når man ved man altid finder en dejlig varm baby i soveposen :-)
 
God fredag til jer og husk nu min give away :-)
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar