tirsdag den 11. december 2012

Drengede stjerner...

Har siddet og klippe/klistret lidt stjerner. Egentlig var det ment som julepynt til Morgans værelse, men syntes nu de er tilpas "ikke julede" til at de nok bliver hængende når julen har sluppet taget.


Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg kan enes med det lidt spraglede udtryk de har... men så igen, det er masser af farver og kontraster, helt perfekt til en lille mand på snart 7 mdr. Set med de øjne er jeg ret vildt med dem.
Papiret er en blanding fra Tiger og Søstrene Grene, skulle du selv have lyst til at lave stjerner, er der en vejledning lige her hos Mie.
Jeg har lavet mine stjerner ud af papir på 4x8 cm. De bliver jo 16 cm fra spids til spids, men syntes de skulle have en vis størrelse for at mønstret på papiret kommer til sin ret.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar