søndag den 2. december 2012

1. søndag i advent

Der er blevet julet i huset i dag.
Jeg har fået taget hul på dette års julebageri. Brunkager og mocca småkager var igennem ovnen i dag, mmm... sikke en duft det spreder!


Dåsen er købt i Søstrene Grene, syntes den er så bedårende med de gammeldags julemotiver!
De små sølvstjerner er nogen jeg har hæklet og i morgen spiller de hovedrollen i min første give away :-)

De sidste par år har jeg ikke gjort så meget ud af juledekorationer, har faktisk ikke haft nogen... så at jeg allerede nu har en krans på døren og i dag fik lavet en dekoration er mig lidt overraskende


Enkel og fin som jeg kan lige den. Jeg har altid brugt masser af gran, så det er lidt nyt for mig med alt den mos. Elsker "skovbunds" udtrykket det giver.

Morgan var sørme så heldig, at bedstemor havde købt en adventsgave til ham. Det er da også dejligt at give gaver til sådan en glad dreng



... indeni var der nogle rigtig søde jule dækkeservietter. Hmm... måske hun har bemærket hvor velsmurt vores træbord er i Morgans ende ;-)

I aften står menuen på risengrød med smørklat og kanelsukker, det kan ikke være anderledes

Håber i juler derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar