onsdag den 14. november 2012

Sarah Lund - the redo...

Åhh ja, jeg hoppede også med på dillen i efteråret 2010. Jeg ville også have et eksemplar af den så populære sweater. Jeg kom også godt i gang, men så stod det pludselig stille... jeg var ikke tilfreds med mønstret, da jeg fik strammet garnet for meget når jeg skulle skifte farve, jeg syntes den blev for kort og da jeg her til aften fandt den frem kunne jeg konstatere at den sørme også var blevet for lille i omkreds. Bum bum...


Jeg var nu ellers kommet ret langt, lige startet på ærme to og så manglede jeg jo "bare" lige bærestykket.... men sådan skulle det ikke være. Hvis det skal være, så skal det være ordenligt!


Nu ligger den fine trøje i små bundter og venter på at blive strikket på ny.
Blev inspireret af dette indlæg til at tage kampen op endnu en gang. Den bliver gjort længere denne gang og så overvejer jeg at kopiere raglan samlingen.

Fortsættelse følger...

4 kommentarer:

  1. Øv altså. Håber du kommer i ang igen, for den er da lækker. Hvor har du fundet opskrift? Elsker Naturuld..

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bare rigtig fin, så i gang skal jeg bare! :-) Jeg har købt mønster og garn lige her: http://www.stofogsy.dk/Garn/Islandske-sweater/-Ulden-Strik-troeje-ala-Sara-Lund.html

      Slet
  2. Uha det ser altså også kompliceret ud. Men god fornøjelse med arbejdet :-)

    SvarSlet