søndag den 25. november 2012

Ihh jeg var heldig!

Sørme om ikke jeg vandt Babyduttens Småfolk Give Away og sikke en lækker præmie!
Den sejeste body med røde racerbiler:


... præien bestod også af et net og en vaskeklud fra Småfolk:


Jeg kan rigtig godt lide de farverige prints som er karakteristiske for Småfolk, det er til at blive glad i låget af og Morgan burde i virkeligheden eje meget mere derfra... det kan der heldigvis gøres noget ved.

Det har ikke været nemt at tage billeder i dag, det er gennemført efterår. Som det rusker lige nu, bliver jeg mindet om indledningen på The Julekalender - "Det var en mørk og stormfuld aften..."
Det er jo snart december! Puha, alt det jeg gerne ville nå og som jeg på forhånd ved slet ikke er realistisk... men det er jo ikke noget nyt, sådan er hver december måned for mig.

Julia har lagt en opskrift på rigtig julede peberlager op i dag, dem skal jeg altså prøve - gerne inden alt for længe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar