mandag den 3. september 2012

Savlesmække...

.. har jeg fået syet nogle stykker af til Morgan.
Jeg drømmer om en stor mængde stofrester af jersey i lækre drengeprint, nogen der ligger inde med noget de vil sælge?

Smækkene er meget simple at lave selv. Jeg har nogle fra hummel jeg er rigtig glade for, så dem tegnede jeg et mønster af efter. Okay, lidt en udfordrig alligevel, da jeg gerne vil have den er levende og '"tørklædeagtig" som originalen, så forsiden af smækken er større og har en anden form end bagsiden. Jeg havde noget hvid fleece liggende som passende kunne anvendes som bagside.
Valgte bevidst en ret kraftig overlock søm, da jeg syntes det giver en flot finish til smækkene.

De er behagelige for Morgan og så kan de altså tåle rå mængder af savl før de skal skiftes ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar