lørdag den 8. september 2012

Forandring fryder...

Jeg har længe ønsket mig en gyngestol til at sidde sammen med Morgan i.
Til at starte med var jeg forelsket i klassikeren fra FDB, den har lige stilen! Men syntes den virkede for ustabil til børn og plads er der heller ikke meget af. Så turen gik til IKEA.
Gyngestolen skulle erstatte min "morfar" stol som jeg i sin tid fandt hos røde kors til 250 kr.

Vores hjørne før:

 
Nu:


Det har lysnet dejligt op og som i kan se, har min hækleskål allerede fundet sin plads

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg elsker IKEA, jeg kunne kigge i timevis! Men heldigvis for manden min, havde vi Morgan med. Det var en meget målrettet Linda som næsten ikke købte noget der ikke stod på listen.

Jeg faldt over disse rigtig fine rugbrødsforme. Jeg er jo begyndt at bage vores rugbrød selv, men til min store ærgelse, var mit sidste rugbrød fyldt med sølvfarvede pletter fra formene. Øv øv...


De koster 39 kr og har en lækker rød farve og syntes det er smart med "håndtag" i siderne.

Fik også købt et vattæppe til et fremtidigt projekt, det fåt i snart at se...

2 kommentarer:

  1. Hejsa sikke en fin blog du har, har netop meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge med :) Kig gerne forbi min blog. Vh Diana

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Diana og velkommen til :-) kigger lige forbi

      Slet