fredag den 21. september 2012

Det er faktisk for dårligt

Ja, det er for dårligt at Morgan skulle nå at blive 4 måneder før jeg fik taget mig sammen til at hænge hans fine uro op


Som man måske kan se, er den blevet opdateret lidt med en bambus ring og nye snore. Grenen mugnede dælme, troede ellers jeg havde fået tørret den helt.

Jeg har faktisk ikke manglet den, jeg har nydt den kontakt jeg altid har haft med Morgan ved puslebordet og så går tiden jo fint med at prutte på maven, pille ved sine tæer og hive i mors hår!
Men nu kom den op på badeværelset, så har han den at fornøje sig med når jeg lige skal gøre lidt ting klar til bad.

Jeg har simpelthen fået så mange forespørgsler på en sådan uro og jeg ville rigtig gerne lave en til jer, men tiden er bare ikke til det. Håber i får mod på selv at gå i gang med filt, nål og tråd :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar