tirsdag den 14. august 2012

Stjernepude vol. 2

Så har jeg fået syet lidt til Morgan - en kæmpe sækkestols stjerne
Den blev ikke helt som det billeder jeg havde i hovedet, men er nu godt tilfreds med den alligevel, og Morgan virker ganske tilfreds med at ligge der hvilket alligevel er det vigtigste ;-)
Den er meget inspireret af stjernepuden mange andre har lavet, dog er den originale med 5 takker og da jeg ville have skiftende farve måtte jeg altså opgradere den til 6 takker.



Fik også bekræftet at det trods alt kan bruges til lidt at lære geografi i folkeskolen, for hvordan er det nu lige med reglerne for en 6 takket stjerne? Jeg måtte finde min vinkelmåler frem, jow jow...



Den er syet i noget rigtig fint stof fra stof og stil og fyldt med at hav af sækkestols kugler.
Jeg havde en ide om at stolen skulle være færdig når manden kom hjem fra festival så jeg kunne lave en slags: "tadaaaaa, se hvad jeg har lavet!!!!"

Men det måtte jo gå galt med de f%&"# kugler...


Så stolen måtte vente til jeg havde 2 ekstra hænder ;-)

1 kommentar:

  1. Er det muligt at få opskriften? I så fald må du gerne sende den til mig på:
    Louise_jensen88@hotmail.com

    SvarSlet