fredag den 10. august 2012

Ringslynge

Der er mange gode undskyldninger for at shoppe når man har børn, men denne er faktisk en gave til min kæreste.
Han har problemer med sin nakke og skuldre, hvilket gør at han ikke kan holde til at gå med Morgan i sine arme ret længe af gangen, hvilket er synd for dem begge.
Han er i behandling, som vi håber hjælper! Men indtil da har jeg købt denne ringslynge til at hjælp ham med at bære ham.
Man kan sige, at det måske ikke er det bedste med vægten på hans ene skulder, men det er mere det at have vægten i armene der er problemet for ham, han spænder op og det sætter sig.

En fra min mødregruppe har købt en magen til denne på trendsales til 150 kr incl porto, så jeg skyndte mig hjem til tasterne, fandt annoncen og fik den bestilt.
Det er en super fin pris på et godt produkt, slyngen er syet i 100% økologisk bomuld og koster normalt 498 kr.
Jeg købte min lige her


Slyngen er fra Babymoov. Et lækkert design med farver jeg er helt vild med! Der er syet en skulderpude i og det grønne bånd indeholder ligeså vattering for bedre komfort.
Der medfulge en taske og en sød lille hue der matcher.

Jeg er stadig glad for min strækvikle, men den er altså besværlig at tage på når man lige skal have den hurtigt på og ligeså er det svært at få barnet ind og ud uden at viklen ligger ud over det hele på gulvet bagefter (hvilket gør den træls at håndtere udenfor)

Den er allerede testet og godkendt af Morgan og jeg :-)


Psst.... Det skal lige siges, at dette billede er taget med selv-udløser på kammeraet - noget jeg da slap ganske godt fra! Smart altså!

Hvor er manden min spørger du? Han er på festival, den smukkeste af dem alle, hvilket jeg virkelig under ham!
Disse dage står den på kvalitetstid til Morgan og jeg.... og symaskinen er hevet op i stuen, bare vent og se......





Ingen kommentarer:

Send en kommentar