mandag den 27. august 2012

Nyd dem langsomt...

Det er helt sikkert vel ment at Toms på deres små skilpadder skriver "Nyd dem langsomt"
Men er det i virkeligheden en provokation? En udfordring for slikmunde som jeg?
Jeg må erkende at det er noget nær umuligt... jeg kunne sagtens hælde sådan en kasse indenbords på et par timer (måske endda hurtige men det er nu alligvel lidt pinligt).
Kassen landede i hytten fredag og de første 20 er væk og jeg har forsøgt at holde igen!


Jo, jeg prøver da at sænke processen lidt. Først spiser man hovedet, så spiser man halen, så suger man alt fyldet ud, spiser det tykke chokolade i bunden og så slutter man af med den tynde skal med resten af fyldet. Helt perfekt!



Hvordan spiser du din skilpadde?


2 kommentarer:

  1. Mmmmh!
    Elsker toms skildpadder - de ryger næsten ligeså hurtigt ned, som de kom ind af døren..
    Når man først har spist en, kan man ikke stoppe før hele æsken er tom! :)

    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhm ja, det er umuligt at holde sig tilbage! :-)

      Slet