fredag den 17. august 2012

En gave på gaven...

Fantastisk kryptisk overskrift, men den giver mening - bare rolig!
I tirsdags ringede min søde dejlige veninde Vivi og kunne fortælle at hun lige var i nærheden og havde en gave til Morgan, om hun måtte kommer forbi? Altid!

Jeg har haft lidt problemer med at få Morgan til at acceptere en sut (hvis man da kan kalde det for et problem) Projekt sut går fremad og han har nu ligget med den nogle gange.
Derfor mente Moster Vivi altså, at Morgan skulle have en sut og en af de helt lækre fra Natursutten. Med sutten fulge den sødeste lille kanin med rangle i hovedet (lyder faktisk ikke så rart)
Billederne viser ret tydelig hvor glad Morgan er for gaven: 


"Uhhh... hvad er det?"


"Hvad siger du - er det min?"


"Ihhh tak Moster Vivi, den er jeg glad for!"


"Nam nam nam...."


... og så kom vi til gaven på gaven. Sutten og kaninen var pakket ind i det sødeste gavepapir, et fag blev klippet ud og puttet i en ramme jeg havde liggende, det pynter nu så fint ved puslepladsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar