mandag den 30. juli 2012

Gæster igen


Min faster, onkel, to fætre og min kusine var i dag på farmen, de skulle se lille Morgan.
Der er nok ingen der er så fjalet med små børn, som min faster og hun var straks meget begejstret for bettemanden.
Dum som jeg er, glemte jeg at få taget nogle billeder. Faster er min gudmor og jeg har tilbragt flere gode ferier hos dem sammen med mine fætre og kusiner. Det er stort at næste generation begynder at indfinde sig,
Hun havde da også været kreativ, se lige hvilke lækkerier:


Billederne er desværre ikke de bedste ved dette tordenvejrs lys

Ikke nok hjemmestrik, så havde hun også købt lidt lækkert.
Fine bodyer:


Og et par lækre små skind sko:


Det er ikke meget tøj vi selv får købt til Morgan. Vores forældre er simpelthen så søde til at komme med noget og meget har vi også fået i barselsgaver.

Jeg køber kun tøj til Morgan når noget er på tilbud, det ligger til min natur og det er det samme når det gælder mig selv.
Tøj har ikke min store interesse, så jeg går næsten altid kun tilbudsstativerne igennem og finder jeg ikke noget der fanger mig, så kan jeg fint vente. Det er ikke længe varerne ligger på hylderne før de ender på stativet.

Babysam havde tilbud på bodyer i går til kun 15 kr. stykket, så er jeg faktisk næsten ligeglad med farve og design, bare det er bomuld. Jeg fik købt 12 stk, det gør mit sparehjerte godt.




2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, hun har været dygtig. Elsker hjemmestrik lavet med hjertet :-)

      Slet