mandag den 18. juni 2012

Vil du med på tur?

Jeg er kommet i en god rytme med nogle gode ture med barnevognen, i dag kom vi op på knap 8 km. Jeg tog kameraet med, så jeg kan vise hvad der motiverer mig til mine gåture (ud over at tabe de kilo graviditeten plantede).
Vi bor i utrolig smuk natur og det er ikke mindre fantastisk at jeg bare skal uden for døren og af sted på gå-ben for at være lige midt deri.

Markerne er så smukke nu da der er kommet akse på kornet, solen og vinden får det til at danse smukt og indbydende



En privat sø jeg kommer forbi på min vej. Der er leben af fugle omkring søen og åkanderne er på vej til at springe ud, yndigt!



Lige i midten af dette billede vil man kunne se en lille "tip" - det er tårnet på himmelbjerget. Det skal være med god vilje, da jeg desværre kom til at komprimere billederne for kraftigt



Morgan sover sødt <3




På min vej mødte jeg en gammel ven:


Silver er en kat som kom til os for nogle år siden, en omstrejfende hankat som faldt til på gården og som blev rigtig gode venner med vores andre katte. Han stoppede desværre med at komme hos os engang sidste sommer og jeg har skænket ham mange tanker siden.


I dag så jeg han pludselig krydse vejen ca. 50 meter længere fremme. Jeg skyndte mig derhen og kaldte på ham mens jeg gik langs rabatten. Pludselig lå han lige ved min fod, jeg så ham lige i øjnene og så løb han væk.
Øv altså :-/
Jeg kan altså ikke helt lade være med at tage det personligt, tænk at han føjter rundt kun 2,5 km væk fra gården uden så meget som bare at kigge forbi engang imellem, og så vil han ikke engang sige hej selvom han har tilbragt mange timer på mit skød og glædeligt spist vores mad.

Men han lever og så godt ud - det er da det vigtigste!

Sådan er det med katte - man skal være taknemmelig over at de vil bo hos en', men man må acceptere når de mener det er tid til at rejse videre ud i verden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar