torsdag den 14. juni 2012

Fortsat star stitch på hjernen...

Ja, jeg har jo ikke kunnet slippe dem.
Det er blevet til en bestilling på to suttekæder, en i neutrale farver og en til en lille dreng, de er lige så lige kommet af nålen:


Håber modtageren bliver glad for dem

Jeg kan tilmed afsløre at jeg har bestilt garn til et tæppe hæklet i star stitch, jeg har jo næsten et år på barsel, så mon ikke det burde kunne blive til lidt når Morgan sover?
Farverne var svære at vælge, men valgte at holde mig til lidt dæmpede og naturlige farver i en blå/grøn skala:


Kunne godt have valgt lidt modigere farver, men chancen for at de trætter mig i længden er stor.
Nu kommer der til at ligge en hulens masse tid i tæppet (og penge for den sags skyld) så det skal jo gerne være et tæppe man kan holde ud at se på læææææææænge!

Nu er presset lagt, nu skal pakken bare komme og så skal nålen på job.

Jeg priser mig lykkelig for, at havblik er til nål 3½-4, det gør jobbet noget mere overskueligt - sæt i gang!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar