torsdag den 28. juni 2012

Endnu et år er gået...

Jeg kryber langsomt mod de 30,  heldigvis har jeg endnu et par år endnu, men puha det kommer tæt på.
Dagen blev fejret stille og roligt, bare os 3 og så står den på familie i weekenden.
Til fødselsdag hører der kage:


Jeg bagte Bo Bechs chokoladekage (fra Kniven for struben) og hold fast den er lækker!!

Opskrift finder du her

Til aften hentede manden sushi til mig

... og med bud kom denne:
'

Min gave har jeg fået for længst, det er den lækre Acer jeg sidder med her i skødet.

Til aften kørte vi ned til byen for at få en is og gå en tur langs havnen. Isen var god, men desværre var det ikke til at være nær vandet pga. babymyg i store sværme. Så det blev en kort fornøjelse.

Det var en dejlig dag som endelig bød på sommervejr, hvad mere kan man forlange?

2 kommentarer: