onsdag den 30. maj 2012

Indvielse af strækviklen

Endnu en lækker barselsgave, er strækviklen som jeg fik af mine forældre. Den er fra Mama´s life.
På med viklen, i med bedtemanden og så ud og se på far og bedstefar der havde travlt med at lægge fliser. En lille gåtur langs foldene og den lille mand var faldet i søvn.

Den er utrolig behagelig at have på og giver en god støtte til barnet. Det er rart at kunne have ham med mig uden at skulle have ham i armene eller proppet i en barnevogn. Det giver mig den frihed jeg har behov for til at kunne komme ud og røre mig lidt og kunne bruge hænderne.

Den kan klart anbefales!



5 kommentarer:

  1. Jeg elskede også min strækvikle da min lilleprut var lille, men efterhånden som hun blev større, begyndte hun at blive for tung at bære rundt på hele tiden og i dag bliver hun slynget alt for sjældent.

    Hvis du ikke allerede kender siden, synes jeg du skal slå et smut forbi Slyngebarn.dk, som er en supergod side for begynderslyngler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan godt forestille mig at det bliver hårdt i længden når de tager til i vægt. Allerede nu kan Morgan godt blive lidt tung når jeg har haft ham i armene længe, men man bærer dem dog nemmere i slyngen og kan mærke jeg slapper mere af i ryggen.

      Vil lige tjekke dit link ud

      Slet
    2. Når han er oppe på de 10kg, ville det være en god idé at skifte strækviklen ud med en fast vikle - samme princip, men med fastere stof. Og uhyggeligt nemt (og oftest billigere) at lave selv :)

      Slet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også bare mega hyggeligt! Han protesterede også noget da jeg ville lægge ham til at sove videre i barnevognen, det slap jeg ikke af sted med! :-)

      Slet