tirsdag den 8. maj 2012

De sidste forberedelser...

Terminen nærmer sig, på fredag er datoen og jeg venter spændt på at junior selv mener det er tid til at kigge ud til os.
Tasken til sygehuset er pakket, kamera ladet og lagt frem, værelset er indrettet og vi er SÅ klar.

Jeg var lige et smut i H&M i dag, manglede amme t-shirt til mig selv og et par gode løse bukser til efter fødslen.
Efter at have kigget i hans skuffe med tøj, syntes jeg faktisk jeg manglede lidt med fødder i, så smølfe natdragter blev købt (i butikken er de altså med fødder):

.. og som altid var der gode tilbud at hente på stativerne:


Cardigans til 30 kr. stykket i 100% bomuld. Uhm de er lækre og bliver gode til de korte bodyer som jeg nok alligvel har købt for mange af.

Af mindre romantiske ting, men ikke mindre vigtigt, fik jeg købt håndsprit. Både til puslebordet på værelset og til pusletasken.


1 kommentar:

  1. Hej Linda.

    Prøv lige at kig ind til mig og de hvem der var en af vinderne:-)

    Knus

    SvarSlet