fredag den 6. april 2012

Kage, te og sludder

Hold nu op en lækker kage Klidmoster har kreeret.
Man tager en klassisk mazarintærte med chokolade, smækker lækker jordbær-cheesecake fyld ovenpå, topper med friske bær og gele som vi kender det fra den klassiske jordbærtærte.

Jeg forsøgte mig i dag og den var virkelig vellykket. Jeg ejer ikke en springform på 18 cm, den mindste jeg har er på 24 cm, så opskriften på bunden blev fordoblet og cheesecake fyldet blev tilpasset så det passede til en pakke på 200 g flødeost. Det passede helt perfekt!




Anledningen til kage bageriget var besøg af en dejlig veninde!
En eftermiddag med sludder, te og god kage kan altid bruges... og så kom hun med gaver :-)

En utrolig smuk buket tulipaner til mor:


... og den kæreste bamse hvilende på en hjertepude, samt en pakke cd'er, med alt fra vuggeviser, til sangleje og julesange.

4 kommentarer:

  1. Wow, hvor er den flot. Håber den smagte, Jeg er glad for at du kunne lide min opskrift. God påske :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malou, den smagte fantastisk! Det er ikke sidste gang jeg laver den :-)

      Slet
  2. Mums den ser lækker ud! Hvor kan finde opskriften? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var også bare lækker! Du finder opskriften lige her: http://klidmoster.dk/2012/04/jordbr-cheesecake-med-mazarinkagebund.html?showComment=1333359617824#c5059980012018458117

      Slet