onsdag den 28. marts 2012

En elefant blev til..

.. med tanke på ham den dejlige i maven min.

Opskriften fandt jeg for laaaang tid siden på nettet og kan selvfølgelig ikke huske hvor. Den ligner rigtig meget den fra Stof og Stil, så mistænker lidt at det er den der var blevet lagt ud.
Men anyways, jeg ændrede lidt i opskriften hist og her, så den er alligevel ikke helt som nogen af dem.

Den er hæklet i Drops Cotton Light (det er humor, taget i betragtning at det er tyk bomuld i forhold til normalt)
Den var ret hård for fingrene at komme igennem, da jeg valgt en mindre nål, for at få den tæt i maskerne.


Jeg er godt tilfreds med resultatet og elsker de støvede forårs farver!

Næste projekt til hænderne, må være nogle fine rangler jeg har set til hæklenålen, eller måske nogle patchwork bolde?

4 kommentarer:

  1. Hej:)

    Sikke en skøn elefant din... Er tosset med de farver du har brugt, lige mig:)

    Skøn blog du har, melder mig staks som fast læser, kig gerne forbi min blog, kører lige nu en giveaway, håber du vil være med:)

    Vh Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mia

      Tak for din søde kommentar, er også blevet ret vild med den :-)

      Ville gerne besøge din blog, men kan ikke, da din profil ikke er offentlig, så ved ikke hvilken blog du er bag, du må gerne sende mig et link så jeg kan kigge forbi

      Slet