søndag den 19. februar 2012

Uro til baby - homemade!

Så har jeg igen været kreativ, det er jo ikke til at lade være, når man har en lille søn i maven :-)

Denne gang har jeg lavet en uro, ugler er vist stadig på mode? Ikke at jeg følger den, men syntes simpelthen det er et fantastisk dyr og jeg er altså ikke blevet træt af dem endnu, selvom de må siges at have været fremme længe.

Mønstret til de søde ugler fandt jeg hos Juicy Bits, en masse klippen i filt, limning og tungesting senere kunne jeg montere dem alle på en troldgren fra egen have.

Hele uglefamilien:


Jeg syntes det er mærkeligt med de uroer man kan købe i butikkerne, det er virkelig ganske få hvor motiverne vender så barnet kan se dem når de ligger ned, det giver ikke så meget mening når man vil hænge dem over puslepladsen eller sengen.

Jeg har derfor valgt at lave en version hvor nogle ses horisontalt og nogle vertikalt.



Nu håber jeg bare han bliver "fanget" af dem - men mon ikke han gør...

6 kommentarer:

  1. Hej hvor er de bare flotte de ugler!!! :) Er der vat i dem ? Tænker på at lave noge som kan sidde fast på tremmesengen, altså på tremmerne sådan at de er bundet med en sløjfe bagi :) Jana

    SvarSlet
  2. Mange tak :-) de er stoppet en lille smule ud, ikke meget, da jeg ønskede et fladt look. Jeg plejer bare at købe de billige puder i IKEA og bruge fyldet derfra, men vat kan også helt sikkert bruges! Held og lykke med det, det lyder som en super godt ide :-)

    SvarSlet
  3. Tager du imod bestilling :-) ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, det gør jeg desværre ikke :-)

      Slet