lørdag den 11. februar 2012

Hygge!

Det er lørdag og dagen i dag var afsat til hygge og kreative sysler! Dvs. efter de huslige pligter var overstået - selvfølgelig!
Jeg tror mine moderlige gener er ved at træde i kraft - i dag stod jeg op, helt af mig selv, uden vækkeur, kl 8:00. Yep, det er altså tidligt for mig.
Tror jeg er ved at forberede mig til et liv uden lørdag formiddage i sengen - men det er også ok, der er da bedre ting at tage sig til end at putte under dynen (selvom det klart at noget jeg eeeeeelsker)

I går fik jeg bagt Cheesekage Brownie fra min nye kagebog. Mums siger jeg bare! Den er konfekt-agtig på den helt rigtige måde. En klat vaniljeis dertil ville ikke gøre skade...


Jeg har lige nu gang i to projekter til ham den dejlige der ligger i min mave, en uro med ugler af filt, som inden længe gerne skulle hænge klar på en gren:


Og en helt klassisk babyvest af den lækreste alpaka fra hjertegarn:



Jeg hygger mig helt vildt med at lave lidt ting til ham, det gør ventetiden lidt mere udholdelig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar